Είναι γεγονός ότι στη σημερινή εποχή για επαγγελματικούς κυρίως λόγους πολλοί άνθρωποι αναγκάζονται να έχουν μια υπερβολικά καθιστική ζωή η οποία μπορεί να ευθύνεται για την αύξηση βάρους. Πως μπορεί να διατηρηθεί το βάρος σε αυτές τις περιπτώσεις;

Η ακρίβεια της ποσότητας αλλά και της ποιότητας στη διατροφή είναι καταλυτικός παράγοντας για την διατήρηση του βάρους σε μια ιδιαίτερα καθιστική περίοδο στη ζωή σας. Επίσης, φροντίστε να κάνετε συχνά διαλλείματα κάνοντας διατάσεις ή κάποιες αναερόβιες ασκήσεις εάν βρίσκεστε στο σπίτι.

Σε κάποιες πιο ελεύθερες ημέρες μην παραλείπετε έστω και την ελάχιστη φυσική δραστηριότητα.

Επίσης αποφύγετε τις υπερβολικά περιοριστικές και  εξαντλητικές δίαιτες αλλά και την λαιμαργία λόγω πολύωρης ενασχόλησης με τον υπολογιστή. Είναι πολύ αποτελεσματικό να μάθετε να διαχειρίζεστε με ωριμότητα και υπευθυνότητα τα συναισθήματα πείνας.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει ενδεικτικά

η διατροφή σας εάν κάνετε καθιστική δουλειά

  • Μετρημένες ποσότητες τροφίμων άρα και θερμίδες
  • Αφθονία λαχανικών και φρούτων
  • Καλή ενυδάτωση
  • Τροφές πλούσιες σε ω-3 λιπαρά οξέα (λιναρόσπορος, λιπαρά ψάρια)
  • Ο κουρκουμάς και το σκόρδο προσφέρουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες καθώς και αφεψήματα όπως το πράσινο τσάι

*Εάν υπάρχουν προβλήματα υγείας ή ανάγκη απώλειας βάρους να συμβουλεύεστε πάντα τον γιατρό σας και τον διατροφολόγο σας.

ΜΙΧΟΥ ΕΥΗ

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ – ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ

HEALTH SIGN